Syifa.

follow





About Post Shout
MISS MY LESBOOOOOOOS :*


Beli tepung di kedai Cik Som ,
Assalamualaikum :)

wahahahah, ecehh aku berpantun seyh . so what? hikhik , memandangkann tadi aku stalk bebelog ikin dan aku nampak dia buad post pasal kitorang , so aku pon nak buad jugaak . cehh , tanak kalah gituu -,- hikhikk . okay nampak nya cuti sudah 2 minggu berlalu dan di bazirkan begitu sahaja tanpa sebarang aktiviti yg berfaedah serta menyihatkan . hahaha , 2 minggu itu hanya dibazirkan dengan aktiviti twitting tanpa henti . wakakaka . so, di malam yg indah dan permai , bertemankan bintang dan bulan di langit , saya ingin mengatakan , saya rindu rakanrakan saya :') ye , mereka adalah yg di dalam gambar diatas . dari kiri , Sipaa *me* , Dayanooo , Ekin . dan tidak lupa juga kepada Hawa :) 
mereka yg berikut adalah rakanrakan saya yg sangat gila gila . macam buddyz katekooo 
Takkan terpisah 4 sekawan gila gila rambut tak sama tapi satu kepala tak sedarah tapi bersaudara sumpah untuk bersama .Takkan terpisah biar tsunami melanda pusing dunia berjanji setia susah senang kami menang .Takkan terpisah ibarat KL dengan traffic jem macam burung biru dengan muka buku tetap rapat 

kami hebat macam budak hipsters dengan jeans ketat takkan koyak takkan goyah takkan terpisah kami buddyz bersama selamanya .kami riuh kami gempak ngam ngam macam segiempat tepat suara berbeza pilihan sama fahami jiwa tanpa suara .kami sembang gaduh sms kutuk lepak sebab kami muda sekali je bersama mencipta menggegar dunia kami bebas merantau merata-rata merayau-rayau mencari jati diri bersama selamanya Kami BUDDYZ .Kami #TakkanTerpisah

okay itu lah dia buddyz . wakakakaka . okay , serius aku rindu gegilo kat diorang . time lepak dlm klas , tidur , bebual , mendajal,bergosip and so on lahh :) kay, tahun depan form 3 , PMR yoww . so what? hahaha. okay kitorang berazam untuk buad betulbetul tahun depan :) ihikk. kay taktahu nak cakap apa lagi . semoga next time jumpa lagi :* miss you all . hikhikk
Older Post | Newer Post