Syifa.

follow





About Post Shout
Friend ?

 (1) Jo-Jo Alpers
assalamualaikum :) okay , aku tersenyum ? hahah . yes ! I'm smiling . remember post aku yg harituh ? yes ! yg itulah ! for your information Azim dah berbaik dengan aku :D ohyeahhh ! even tak rapat , tapi still bergelak ketawa dengan dia . and guess what ? Danial tak mintak maaf pon dari haritu . aku tunggu jea sampai sekarang . hahaha , jgn samapi aku give up dah laa . hahaha . okay :0 lupakan pasal Azin and Danial . so , hari Isnin budak start PMR . and aku ? ofcouse lha cuti ! *clapclap* hahahah . TAPI , takboleh la aku nk sambung tidur lepas subuh . pukul lapan ada training handball -,- hmmm . whateverr la . BTW , for batch 97 , good luck kay :) sekejap je PMR nie . than freedom lha korang . eah , leklu . espieem ada lagi :) hahahah . BTW , for student SMKBT6 , banggakan tuan pengetua Rahaman yeee :) target 44 kan ? apaak ieee -,- tahun depan cana lha pulakk . huuu . kaaay goodbye :)
Older Post | Newer Post