Syifa.

follow





About Post Shout
I'm a DRUMER ?

mustache kitty - Hello Kitty Photo (31252061) - Fanpop fanclubs!
ASSALAMUALAIKUM
uooolsss ! haii ! dey , mne gua menghilang dlm sebulan nieh -,- bhaha . sorry jah , dah lama dah tak buad post . last pon masa akhir cuti bulan enam . eah , yea ? wah , lamaa sungguh . dah bersawang dah blog aku yg hodoh nie -,- OUH , btw , SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAM AL-MUBARAK . haha , a little bit late . but , sokeyh ah . so , let menyetory . I'm a drumer . oh , bullshit . pengsan duh . haha , itu hanya gurawan ya . I'm not a drumer ! tapi , aku minat dengan drum . suddenly , aku pon berangan ah jadi drumer . bhahah , mohon muntah yea . hahaha , tak salah untuk berangan-angan bukan ? hahaha . aku ade jugak ajak kwn-2 aku gi jamminG , tapi , tapi , tapi ... mereka taknak -,- sedih bukan . hahaha , menangis lha ! hahha . sokeyh , aku faham diorang , diorang tak suka bising-2 . hmmm , tapiii ! bila dah besa sikit nanti aku aku berusahaa untuk main drum ! ceh , sakai doh aku ! hmm . kay , aku tak tahu nak setoley ape lagi . so long , Good bye .
*SERIOUSLY POST KALI NIE BOSAN*
Tumblr_m7icwdk1vv1r28oneo1_500_large


Older Post | Newer Post