Syifa.

follow





About Post Shout
MAKE ME PROUD OF YOU

ReachF0rTheStars

#ASSALAMUALAIKUM# 
Jahhh . rasa nye dahlamaa kod aku tak hupdate bebelog nie . kau tengok nieh dah bersarang haa . maklumlha , budak sekolah lagi ken -,- eerghhh . Ape motif aku buad entri nie , bahaa , aku pong taktahuu . haha , BTW , esok , abang aku nak pergi pertandingan yg aku cite dulu tuhh . ahakks , seronok mak . die rilek je , aku yg over pulek . Act , aku memang happy gila bila dpt tau die boley pergi fainal jahor punya . haha , kalau esok die menang , nanti 1/7/12 die pergi ke Sunway pulekk . ahawww . hope die menang ! *angkat kening* . hahha , so , esok aku ekodd die pergi ke JB , Grand Blue Wave Hotell . erhhh , sepatutnya esok aku pergi seminar PMR ! die sebabkan die aku tak ikut ! *pengorbanan konon* hahaha , so please pray for him :3 

Cerita kedua pulekk , semalam aku gi PD , tido rumah czen haku sebab harinie tadi ade Kenduri kawin kat LBJ . so tidoo situ lha . tadi , mase kat kenduri khawin tadi kenn , ramai waiter lelaki . baya-2 aku jee kod . ahauu , comey-2 belakaa . kayy , aku pon asyik lha menayang mukaa jea . wahahaha *mohon bunuh diri* hahaha , than , time aku tenga duduk-2 kat rumah Nenek sedara aku tuh , nampk lha sorang waiter tuh . muka die sebijik dgn sorang budek sekolah aku . soo , aku pon dok asyik lha pepandang die . wahahah *mohon muntah darah* than , pada suatu ketika itu *ayat memboleh belaa* pandangan kami bertaut . hewhew :3 ahauu , comeyy nye diee . okey , terasa kegedikan aku kat sini . than die pon malu-2 kucing . Aummm , aku pon same lha malu-2 kucinggg . than sedang aku bergelak ketawa bersama family tercinta lagi tersayang , tanpa sengaja aku tersenyum manis lagi cun kat die . *mohon terjun bangunan* hahaha . kay , stat dari situ , die dok asyik pepandang aku jeww *auww perasan* than dah nak balik tuh rasa mcm 'OMG ! I will miss You' wahahaha . kay than masa balik tuh aku sempat lha jugek senyum kat die , tapi malang nya die tak nmpk -,- masa OTW balik Kluang tuh , aku rasa mood aku tertinggal kat rumah kenduri kawin tadi . wahahaha . konon tade mood lha tuh . than aku terus tido , celik-2 mata tengok dah sampai rumahh ! ahhhh , so Heaven ! than aku pon terus lha menghidit bebelog nie . wahahhaa , kay , nothing to say :) 
SEKIAN
Older Post | Newer Post