Syifa.

follow





About Post Shout
'K' jea ?


Assalamualaikum
K , I'm back ! 

situasi:sorang kawan bagi mes8 kat kawan baik die-
'weh , kau tau x tadi an , aku pegi mall au . pastu aku nmpk abg kau dating ngan pempuan doe . siap pegang-2 tangan lagi . peh aku tengok cam nak muntah der . cube kau nasihat abg kau tuh ! meluatt doe . kalau yer pon nak pegang-2 kawin ar dulu . weyy , kau ckp tau . tah hape-2 arr'
than kawan die bls-'K'

oke , penah tak rase cam nie ? mesti ade yg penah , ade yg x kan ? oke , spe yg penah rase tuh , ade x korang rase cam nieh 'eah , K jea?' , 'knp balas K jea . x suke aku ker' , 'eah , die nie terase ker aku ckp camginih' , 'aku slah taip ker' , aku salah send ker?'  . haha , penah kan . mesti rase sakit hati bile orang yang kite harap dpt balas mes8 kiter bls 'K' jea . haha ? act , aku pon x tau lha kan ape motif diorang jawab K jea . x kod keypad diorang ade K jea . heshh . 
aku penah gak wat camnie . and sbb aku jwb K jea ialah , aku x der mood time tuh , aku busy , aku x tak tau nak ckp ape , aku tengah mamai . banyak lagi alasan knp orang jwb K jea . tpy , kdng2 kiter mesti terase kan ? soo , korang fikir lha positif . jgn fikir negatif . mne tau time tuh orang tuh tengah busy ker . sbb tuh diorang jwb K jea . haha . 
jgn lha fikir cam nie 'eah , bajet sombong giler die nieh . aku cite panjang lebar die jwb K jea ' please , jgn fikir camtuh K ? 

P/S:kekadang aku pon balas K jea :)







Older Post | Newer Post