Syifa.

follow





About Post Shout
Random


Assalamualikum . n hello . act , lame dah x buadd entri kan ? haha . dah naik sekolah laa kate kann . mmg busy gitooh . haha .  now , x tau lha nak citer ape kan . but , nie haa nak cite . Semalam , aku n family aku pegi lhaa Song Mart . shooping barang dapur . than tengah2 jln tuh aku nmpk sorang mamat nie ngan awek die . than bole plak die KOREK GIGI kat situ . pehh ! x macam sakai plak annn ?! rase cam nak muntah dooe kat situ . haha . apesal lha bengap sngt otak die nieh . dah sah2 kat situ public . heiish . --' . ape lhaa . oke . moral of the story lha kan , jgn lha buadd perkare yg x senonoh kat public keyh . mcm kes nieh tadi . gosok lha gigi dulu sblm jenjalan tuh . hadoii . saboo jeak doee .  oke . pendek jea kodd cite nyer . haha . sokeyh lhaa . aku mmg x tau nak buadd ape . haha . eah sebelom tuh . nak ckp . if korang ade pertanyaan atau ape2 masaalah atau korang nak kan jawapan kepada sesuatu soalan , like kenape perlu buad blog ? or kenape pakwe/makwe curang , even ape2 soalan pon , just tanye kat aku oke ? aku tengah baik nieh . ape2 soalan jea ^^ Kbhaii 
Older Post | Newer Post