Syifa.

follow





About Post Shout
Ombak Rindu ♥

Assalamualaikum =)
heloo , apa khabar smue readers ? oke , malas nak cakap banyakk , nampak tajuk tooh . oke let's goo ! 
as you all know , Filem Ombak Rindu nie dah jadiik filem pecah panggung , 4 hari 4juta siiod . gile kalah seyh citer Hantu bonceng . haha . oke , ade yg dah tengok ? kalau dah tengokk sile like sesudah bace nanti yer ? oke , aku mule tau citer nieh nak kluo pade tanggal 12.11.11 . sehari selepas hari jadi aku . oke time tuhh aku n batch aku pegi hang kat cinema , than aku nmpk wallpaper nie . nieh yg kat bawah nieh
oke aku tau , mesti ramai kat sini yang tau kan ? oke cite nie die diadaptasi dari novel Ombak Rindu karya Fauziah Ashari . oke penah bace or tengook x buku die ? oke nie buku die . haa , kat bawah nie 
haa , penah tengook . oke , aku malas  nak intro pasal buku nieh . skunk aku nak citer pengalaman aku bace n tengok cerite nieh .
oke , act , aku x der pon buku nieh . but , satu hari tuh aku cakap kat kawan aku , "weyy , nanti 1 Dis teman aku tengook ombakk rindu boley ?" . kawan aku cakap "tengok arh" . aku pon buaad muke sedihh .  lepass tuh kawan aku mencelah "aku ade novel die , kau nak ?" . "haha . mesti naak dook" . oke , than biler die dah bagii , aku pon bace dengan penuhh khusyuk ! haha . novel die , boleh tahan sedih , but , x boleh kalah siot ngan citer die , even citer die  x lengkap mcm dlm novel , but , biler ditambah dengan background musik , perhg , memeng leleh siood ! haha . family aku orang fez masuk dlm panggung toh , aku ingat kan aku bertige jek yg tengokk rupenyer , nah hamek kau , ramaii siodd , ade 1 family nie bawak anak kecik pastuh time cite tengah main boleh plak die menangis . haha , saboo siood , sebbbek x lame . haha . makcik depan aku pelah terlibih felling , [samemacamaku] haha . memang lha beb , x rugi aku melabur 27.oo hingget . haha . oke , nak tau citer die , pegilah panggung sementara still ade lagi oke ? 
assalamualaikum =)
Older Post | Newer Post