Syifa.

follow





About Post Shout
Online Clothing

Assalamualaikum .
heloo kpd smue blogerr =) . rasenyer dah lame x update blog niehh . oke , sebelum tuuh nak mintak izin ckp Aku Kau dengan korang . hihi . boleh kan ? korang tengok tajuk kat atas kan ? ape die tulis ? haha . oke , x nk ckp panjang lhaa . let's begin !

oke . As u all know , sekarang nieh zaman IT kan ? nak buat ape2 ,carimaklumat hujung ,nak shooping jari jeak kan ? just pegi kat pakcik Google n than search ape korang nak . oke , untuk pengetahuan korang gak , sekarang ramai orang yg suke berfesyen include aku . Keh2 . oke , memandang kan tempat aku stay nieh x banyak kedai yg jual baju mengikood taste aku . soo , dengan itu , aku pun pegi lha geledah internet untuk cari baju yg kene dgn taste aku . act , banyak yg aku jumpe , tpy tulaa , aku nieh x banyak duett ! haha . it's oke ! Haha . oke ,  If sesape yg same mcm aku , meyh aku share tempat2 yg baju die mungkin ikodd taste korang . 

Dres or Baju


#antarenyer


#antarenyer


#antarenyer


#antarenyer


#antarenyer 
if korang nak tau , Ashanim nie lha yg sponser baju Najwa Latiff dlm Video lagu Carta Hati =)


Oke , act ader banyak lagi yg aku nak tunjuk tpy mase x mengizinkan . so , pandai2 lha carik sendiri . If korang nak , pegii jea lha kat link2 yg aku bagi nieh . oke ? 
hope korang suke =)
Older Post | Newer Post