Syifa.

follow





About Post Shout
I'm Makcik Syipa !

assalamualaikum readers =)
eah2 , ape cer nieh , aku dah jadi MAKCIK . wah2 , dah tue agaknyer aku nieh ! haha ! oke , act , bukan lha makcik yg umur nyer dah lame . HAHA . aku dpt anak sedare dari sedare aku . oke , faham x ? if x faham meh explain . oke , korang harus lha ade sedare kan ? oke , contoh sedare korang kawin , then diorang dpt baby . oke , that's name ANAK SEDARA ! hihi . act aku dah lame jadi makcik belah bapak . rasenyer dah 3 tahun lhaa . haha . than tahun nie jeak , aku dpt 3 anak sedare . wah ! mampos ! haha .aku belom berpeluang lagi jumpe diorang . TPY , well sekarang zaman IT , x dpt jumpe pon x berape heran , sbb ade EMEL , FB , TWETT  n bermacam2 lagi lha , soo , tengook situ jeak dah puas hati . hehe . tpy aku lain daripada mereka2 yg diatas nie . aku nie tak dek mase nak pegi rumah  diorang . huh ==' bapak aku keje . rumah diorang jauh2 . soo , tengook jea lha kat FB . huhu . oke , nak share gamba BABY BOY  haahaa !

alololo , tomey nyer anak sedare makcik nieh ! #Aqil

alolo ! tomeyhh nyer die menguapp ! #Asyraf Haikal 

haha . tomeyy khann . haha . x saabo plak nak jumpe mereka2 nieh ! 


END ! 
Older Post | Newer Post