Syifa.

follow





About Post Shout
Born Day ♥

assalamualaikum ^^
hole , ape khabar ! oke meh teros berceritaa . nmpk tajuk tuh ? haa , sape x nmpk die Rabun . haha ! let's begin ! act , tau x hari nieh hari jadi siape ? haa , cube teka , cube teka . haha . act , today is MY BRITHDAY  oke ! thankz kepade yg ingat and GODIE kepade yg lupe tohh ! ^^ . 

pagi2 tadi my mum kejut sambil mara-mara . ==' terkejut syipa ! oke , act sedih tau bile die buat cam tohh mse Born Day syipa . x dek pon wish untuk syipa ! rase cam nak nangis jeak time tooh ! oke , lepas tooh pegi sekola laa . dgn badan yg sakit dan Teramatlah sakit Gile , syipa pon melangakah kat kawan-kawan syipa . haha . diorang smue lupe agaknyer ! x dek sorang pon wish ! kesian nyer aku ! than dtg la seorang kawan yg setiaa mengucapkan 'HAPPY BRITHDAY' untuk syipa , than , orang2 kat situ mule lha berpusu-pusa mengucapkan HB untuk syipa *ayat skema sikedd* . Oke , SUMPAH terharu beb! than mulelha ramai yg wish time kat sekola tuu .

biler dah balik n sampai kat moto ma syipa , mak syipa ckp Happy Brithday Girl !terharu seyhh ! ^^ . than , bile dah sampai rumah n dah mandi makan smue , syipa ckp dgn mak syipa "ibu beli kek" dengan nada comel . ^^ . than ibu ckp . "duet sendiri" . huu ! sedih meyhh ! tetibe  abah bisik kat syipa "ibu dah tempah dah" . giler x mengiler aku ! teross aku pelok ibu ! than ibu ckp "nanti pukol empat kite amek kek" . yeayyy ! SAYA SAYANG IBU SAYA !  oke , than bukaa FB , ramai yg wish ! haha . jenoh tangan aku menaip TQ , THANKZ , TERIMA KASIH , THANKZ ALOT  n mcm2 lagi ! haha ! oke . malam tuh mule lhaa aktiviti MELAHAP kek aku ! haha ! disertai oleh Nenek Ibu Abah Angah Aku Abah n Kucing ! haha !

THANKZ KEPADE YG SUDI WISH OKE ! SAYANG KAMOO LHAAA !

Older Post | Newer Post