Syifa.

follow





About Post Shout
larian 1 murid 1 sukan =)


haha . today skolah ops pembetulan seluruh malaysia ader wat
larian 1 MURID 1 SUKAN 1 MALAYSIA .
argh . panjangnye . haha . larian nie die buad serentak 1 Malaysia .
nmpk happening . erk ==' tah la . mcm memenatkan right ?
hurm . so . pagi2 aku dah bangun nk pegi skolah . haha . 
disebabkan excited . bkn excited nk lari . 
tpy excited sbb x yag pegi DARJAH KHAS . haha .
pergh . bersyukur seyh aq . x yah ssh2 nk gi skolah agame tuh .
haha . *jahat nyer aku 
hihi . so kol 6.45 aq g rumah syada . kitorang kalo ader 
pogram ap2 slalu gi same2 . hurm . biler aku sampai rumah die 
kitorang terus la pegi skolah . biler sampai tengok diorang smue tengah panas kan badan .
ayo ! terlambat suda . sebbek dieorang x lepas lagi . kalo x  ketingalan la .
hurm . sbenarnyer aku x lari pown . jln jek . asal sampai n dpt
sijil . wat per pnd2 lari than dpt sijil senang jek . haha . 
thinking positif . haha . 
time tengah jln tuh . tetibe tedenga suare yg mcm aku 
knl . haha . rupenyer abg aq backup aku dari blakang .
tpy sekejap jek . haha . die tu da la sempot . 
ader hati nk lari laju2 !
haha . bongok btol . tpy bongok2 die pown . aku sanyang die beb !
haha . biler dah sampai tuh aq gi lah amek kedatangan .
than aku nk cari port redup . time tuh tenga penad giler . mcm sedo x sedo jek .
tetibe dengar 'fuad fuad' eh . 
aku pown pandang la tepi . pastu nmpk ayad tengak lambai2 aku . 
rupenyer abng aku ader situ gak . 
aku ape lagi dengan slambe tunjuk ar penumbuk . 
biase la . dah jadi rutin aq kalo jumpe ngan ayad . mesti tunjuk penumbuk . haha .
pastu aq tengok sblh ayad . muke die mcm aku kenal . *time tengah
sedo x sedo . tetibe kwn aku ckp 'mizi' than baru aku ingat . haha .
poyo la aku nieh . haha biler dah jumpe port terbaek , aku dengan senang hati melanding 
kan bontot aq . haha .tetibe cikgu suroh gi dataran ilmu . bagos2 .
haha . pastu cikgu bagi ceramah . aku ngan kwn2 aku gi wat bodoh bukak lagu 
kuat2 . haha . bongok2 . sambil tuh aku denga gossip siket . haha .
kol bape tah cikgu lepas kan kitorang . pergh . aman doe hidop !
haha . pastu dgn senang hati aku balik rumah .
than mengonline . !

Older Post | Newer Post