Syifa.

follow





About Post Shout
kite same same !! :'(

dulu,,kite x knl sape2,,,kite x tegor pown,,
bile abg kiter rapat,,kiter pown jadi rapat,,,
mase kite umo 5 tahon,,kite main same2,,,kene tinggal ngan abg kite pown ,,kite ttp same2,,,
kalo nk main kite maen same2,,,,kalo nangis,,,kite nangis same2,,,
kalo sakit,,kite sakit same2,,,mase kiter darjah 1,,kite ttp kwn,,
tpy,,kite x satu klas,,,awk klas azam,,saye kls cekal,,,
mase darjah 2 pulak,,awk jumpe kwn baru,,,tpy,,awk ttp kwn saye,,,
tpy,,kiter x berapa rapat ,, saye sedih,,,sbb awk ad kwn baru :'(,, tahun demi tahon,,hinnga darjah lime,,,kite
ttp main same2,,,sedih same2,,,happy same2,,,sampai darjah 6,,,kite tros 
x berapa rapat,,,sbb smue mengejar 
cita2 masing2,,,utk dpt 5A,,,akhirnya,,awk dpt 5A,,
tpy,,,saye x,,saye cume dpt 3A jek,,,
x per,,saye x kisah,,,sbb UPSR tu bkn nyer penentu mase dpn kiter yg sebenarnay,,
skunk,,kite dah fom 1,,,,saye x dek kwn dlm klas saye tu,,,
sejak awak msk klaz 1 RK 1,,, awk ad dpt kwn baru,,name
die SYAZA,,,awk suke kwn ngan die,,tpy saye X SUKE  !!!! 
awk x fikir pown perasaan saye,,!! knp !!!!
dengan itu,,saye ambil keputusan untk menjauh kan diri
dari awak,,,saye x nk kacaw idop awak lagi,,,saye pown 
mencari kwn baru,,,yg lebih memahami saya,,,dan boleh menemani saya,,,saye jumpa kwn baru say,,,
lps tu awak ckp,,saye dah tinggal kan awak,,,awk,,,saye nk tanyer,,
awak yg tinngal kan saye atau saye yg tinggal kan awak,,,,
awak boleh rasa x perasaan saya,,,awak,,,saya x nk persahabatan yg telah lama kite bina,,hancur begitu saja,,,awk,,saye harap awk faham saya,,!!
SAYA SAYANG AWAK ,,!!!!
saye memerlukan kwn macm awk,,,yg dulunyer setia,,,baik,,,dan suke 
mengembirakan saya,,,awkk,,,kembali lah,,,!!!!!
Older Post | Newer Post